logo
Copyright Qode Interactive 2016
de Penningmeestersch | Ons team
294
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-294,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-9.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Ons team

Tonnie Coenen

adviseur corporate finance

Tonnie Coenen MBA is de oprichter van “De Penningmeestersch” Hij heeft ruime ervaring opgebouwd bij de Rabobank, waar hij vrijwel alle functies heeft bekleed: van baliemedewerker tot accountmanager en vermogensbeheerder. Op 25-jarige leeftijd was hij reeds manager van een afdeling van 15 personen en hield hij zich bezig met automatisering, financieel beheer en commerciële ondersteuning van de verkoop.

 

Daarna werd hij commercieel manager en verantwoordelijk voor het particulieren basissegment en de Private Banking afdeling. Tevens werd hij adjunct-directeur van de Rabobankvestiging te Groesbeek (> 100Wn). Naast zijn werkzaamheden voor de bank heeft Tonnie Coenen zijn MBA (master degree in Administratie) gehaald aan de Erasmus universiteit te Rotterdam.

 

Binnen “De Penningmeestersch” richt Tonnie zich voornamelijk op activiteiten gerelateerd aan Corporate Finance. Hij is gespecialiseerd op fusie- en overnametrajecten. Daarnaast is hij veelal op zoek naar investeerders, participanten en MBI-kandidaten. Verder is hij voor diverse bedrijven commissaris, waarbij het zijn taak is om de groei te begeleiden en strategisch mee te denken.

Twan Wijers

financiëel en fiscaal adviseur

Na het behalen van het HAVO diploma heeft Twan Bedrijfseconomie gestudeerd aan de Avans Hogeschool in Den Bosch en is afgestudeerd als MBEc (Master by Economics)

In 2004 is hij benaderd door Tonnie Coenen om zijn kennis in te zetten voor “De Penningmeestersch” en inmiddels is hij vennoot.

 

Twan is uitgegroeid tot een alround financieel en fiscaal adviseur en is thans in de afrondende fase voor AA-accountant, om zijn kennis verder uit te breiden en hiermee mogelijkheden te creëren om het bedrijf te laten groeien.

Ron Bruijsten

financiëel assistent

Als 16 jarige is Ron gestart bij “De Penningmeestersch” als vakantiekracht en was belast met het boeken van de administratie van onze klanten.

Na het behalen van het HAVO diploma (in 2009) met uitstroomprofiel Economie en als extra vak Management en Organisatie heeft hij besloten om direct aan de slag te gaan als boekhoudkundig medewerker en zich via avondstudie verder te specialiseren in de boekhouding.

Na het behalen van het Praktijkdiploma Boekhouden en MBA (Middelbare Bedrijfsadministratie) is zijn takenpakket aanzienlijk uitgebreid en is hij doorgegroeid tot financiëel assistent.

Om zijn kennis te vergroten en een meer adviserende functie te kunnen vervullen is hij nu studerend voor SPD Bedrijfsadministratie.

Alda Bruijsten

office- en HRM-beleid

Alda is als 19 jarige gestart als secretaresse in de makelaardij en daarna doorgegroeid tot assistent makelaar.  Een veelheid aan taken, zoals onderhouden van klantcontacten, correspondentie, telefonische acquisitie, het verzorgen van de financiële administratie en het begeleiden van verkopers en aspirant kopers behoorden tot het takenpakket.

In 2007 heeft zij de stap gezet om zelfstandig ondernemer te worden in administratieve en secretariële dienstverlening en is in deze hoedanigheid betrokken bij “De Penningmeestersch”.

Haar takenpakket bevat: correspondentie, debiteurenbeheer, interne organisatie en HRM zaken.

Mayke Beumer

financiëel administratief medewerker

Na de MAVO heeft Mayke de MEAO doorlopen.

Met haar diploma op zak heeft zij bij diverse bedrijven gewerkt op de afdeling debiteuren en crediteurenadministratie, waarna ze de overstap heeft gemaakt naar een accountantskantoor en vervolgens wederom gekozen voor de administratie bij diverse handelsbedrijven, om nu weer de stap te zetten naar een administratiekantoor.

Door bij veel bedrijven gewerkt te hebben heeft zij een ruim inzicht gekregen in de verschillende administraties, welke kennis zij nu inbrengt in haar nieuwe functie.

Haar takenpakket bevat: het boeken en verwerken van de volledige administratie van onze klanten.

Neem contact op